Promoloog, opgericht in 2015, werd gelanceerd om vergelijkingswebsites te beheren die consumenten assisteren bij het kiezen van een product of service. De websites die onderdeel zijn van Promoloog bevatten een groot aantal informatieve en educatieve handleidingen. Denk hierbij aan de nieuwste trends in een specifieke sector, softwarerecensies en real-life ervaringen.
Onze missie
Onze missie is het creëren van transparante content voor consumenten en het bieden van een evenwichtige kijk op het huidige digitale landschap. We streven er naar een dieper inzicht te geven in gecompliceerde onderwerpen door de complexiteit op te splitsen en hiermee de consument te helpen de kennis op te doen die nodig is om beter geïnformeerde beslissingen te nemen.
Bedrijfsinformatie
Promoloog is gevestigd aan de Willem de Zwijgerlaan 2a te Leiden (Nederland). U kunt indien gewenst contact opnemen via onze contactpagina.
Advertentiebeleid
Sommige inhoud die op de websites van Promoloog gepubliceerd wordt, kan vergezeld zijn door gesponsorde productfuncties. Andere pagina’s kunnen gelieerde links bevatten naar software die we aanbevelen, waarbij we een commissie ontvangen als men zich aanmeldt. Deze sponsoring heeft geen enkel effect op de inhoud die we publiceren, de integriteit van onze schrijvers of de onafhankelijkheid van onze website.
Ons team bespreekt graag eventuele commerciële partnerschappen en advertentieplaatsingen in de door ons gepubliceerde artikelen. We werken zeer nauw samen met onze partners en hebben bewezen ervaring met het creëren van aanzienlijke commerciële waarde voor merken.
Team
Het team van Promoloog wordt aangestuurd door René Andreasi-Bassi. Ruim 15 jaar analyseerde René consumentengedrag en bijbehorende data als manager en marketeer bij diverse mediabedrijven zoals Discovery Networks, NBCUniversal en The Walt Disney Company.
Samen met een team specialisten onderzoekt René online producten en services, waaronder verhandelbare financiële assets, verzekeringen, software applicaties en meer.